2011-01-20
 21:44:36

Intensiv dag men det är skoj :D

God kväll!

Ja idag försvann bara dagen. Gick upp vid 07.00 för jag blev väckt av Johans mobil som ringde så det var ingen ide att ligga kvar i sängen. Sen åt vi frukost blev omelett för min del och barnen åt fil och smörgås. Sen vid 8.41 gick bussen till dagsi så vi var där ca 9.15 tog lite tid att gå pga halkan på vägen. Sen gick jag till Johan en stund och pratade lite strunt gick sedan till bussen och åkte hem och började städa och ha mig. Hann bara dammsuga hela lägenheten och så fick jag slänga i mig lite lunch som bestod av gårdagens middag. Det var ännu godare idag när vitlöken och allt annat hade gottat till sig :D

Sen knatade jag iväg för att hämta barnen på dagis.  Besökte jysk på vägen dit och fyndade nya gardiner till vardagsrummet för en jätte billig peng :D 6st panel längder för 75 kr jag är hel nöjd :D Har även satt upp nya gardiner i kök sovrum och fixat i barnens rum med deras gardiner. Så nu är det relativt städat inför lördagen. Ska bara hinna ta golven med men det gör jag imorgon eller på lördag morgon. Imorgon så kommer dagen med att bara försvinna är jag rädd men det är ju så det ska vara :D

Imorgon ska jag lämna barnen på dagis vid 10.30 sedan stressa vidare till stan för att besöka sjukgymnasten ska bli så spännande och se hur det kommer att gå och vad dom säger det är jag lider av. Vid 12.30 ska jag hämta barnen så dom hinner äta lunch och även jag själv. Sen blev vi bjudna till en dagis kompis till Casper som han har pratat om att han vill leka med länge ska bli kul och få komma hem och se hur dom har det och hur barnen leker ihop. Dom känner ju varandra väl eftersom både Emilia och Casper känner dom väl eftersom dom har en av systrarna på vardera avdelning :D Både Casper och Emilia blev jätte glada i alla fall för att vi skulle gå dit efter dagis. Sen vet jag inte vad dagen har att erbjuda faktiskt får se vad klockan är när vi kommer hem :D

Barnen sover lugnt och även Johan sen dom somnade han ligger som en bebis i soffan och sover han ser lite rolig ut faktiskt. Katterna sover i fönstret på varandra och mätta och goa efter att ha fått lite mat i magarna :D

Nej nu ska jag kolla klart på dom sista minutrarna på handbollen det går bra för Sverige :D

Ha en riktigt bra kväll som återstår.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: