2011-01-12
 13:39:04

Irriterande

God middag!

Jag blir så irriterad på vissa hyresvärdar som tror att dom kan äga en massa hus och lägenheter och bara låta det stå och förfalla. Jag har en kompis som har råkat ut för en sån skit. Jag blir uppriktigt sagt riktigt ARG när han ringer och skäller ut henne bara för att hon har kopplat in hyresgästöreningen. Men det är med all rätt för det händer ju inget?? Sen hon flyttade dit i november så har värme pannan stannat ett ex antal gånger och det har varit mellan 12-13 grader i huset och nu så har hon fått vatten läcka i badrummet pga all snö på taket som läcker in längst husväggen innuti huset och då har han åtgärdat det med en värme fläckt och säger att vi kan ju inte sätta igen det innan det har torkat. Men problemet är att plankan är ju RUTTEN och då tror idioten att han kan bara sätta igen det. Herregud säger jag bara. Var tvungen att avreagera mig lite för jag blev så förbannad.

Mera finns att läsa om det här på hennes blogg

Vi har inte gjort så mycket här annars vi har varit hos tandläkaren och det gick bra han hade jätte fina tänder och satt fint i tandläkarstolen och gjorde som hon sa. Dom tog även kort på tänderna idag och det såg även det bra ut och hon sa att Casper snart skulle få sina kindtänder som man tydligen får vid 6års ålder. Hon tyckte även att han var tidig med att tappa tänder eftersom han redan har tappat två och fått två ordinarie tänder. När vi kom hem så var barnen ute och lekte lite men så kom en traktor och plogade uppfarten och skvätte ner hela Emilia så hon blev livrädd och då ville dom gå in. Efter det så gjorde jag lite lättare lunch fiskpinnar och makaroner dom åt med stor aptit :D Just nu så har dom däckat framför tvn och sitter och stirrar på Franklin på barnkanalen :D Vad passar jag på att göra då jo surfa lite och passa på att posta ett inlägg här :D

Ha det så bra
KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: