2011-01-23
 20:30:24

Känner mig duktig!

God kväll!

Har varit en helg full av aktiviteter som vanligt känns det som. Jag hade igår Tuppeware party som var mycket trevligt :D Kommer att få en jätte fin värdinnegåva som jag har suktat efter i flera år så ÄNTLIGEN *in love* Sen på kvällen gick jag iväg till jobbet och lyckades tappa bort min dator på vägen fick totalt hjärnsläpp men den återfann sig igen den hade tagit sina vingar upp och satt sig på garderoben i hallen :D

Idag så har jag plockat lite och gjort en del mat känns som om man inte har gjort annat idag än att ätit. Kör hårt på LCHF och jag tycker att det fungerar bra faktiskt. Är lite mera hungirg än innan men det kommer säkert att rätta till sig :D Ska imorgon köpa ett träningskort på badhuset och jag längtar till att få att träna hur sjukt är inte det.hehe.

Imorgon ska vi till ögonläkaren med Emilia och det ska bli väldigt intressant och se vad hon säger om Emilia.

Nu ska jag hämta lite grönsaksstavar och dipp som jag gjorde innan på grädfil.

Ha det riktigt bra.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: