2011-01-26
 15:33:16

Mår kasst :(

Hej på er!

Ja jag mår verkligen inte bra idag hela kroppen känns som i trans och skakig i hela kroppen. Tror att kroppen börjar komma i ketos eller vad det kallas.Får nog trycka i mig lite kolhydrater till middagen för jag orkar inte må såhär längre det började redan igår men nu är det värre än värst :(

Har inte fått gjort många knop idag jag som hade planerat att storstäda idag men ack vad jag bedrog mig på det :(
Har nu maten på spisen.Emilia sitter och kollar på barnen i bullerbyn i soffan och Casper ligger i sin säng och kollar på Toy story2 ibland är det tur att man har två tvn för dom började bråka om vad dom skulle kolla på så det fick bli på olika ställen. Lite svårt det där när dom är i olika åldrar och gillar olika saker.Samtidigt så vill man ju att dom ska kunna komma överens men jag orkade inte bråka om det idag så ja det fick bli på olika ställen.

När Johan kommer hem ifrån jobbet så ska vi gå ner på stan en sväng och göra lite ärenden.Beställde medicin igår till Casper som skulle komma idag och så har Johan lovat att köpa något till Casper som han har tjatat om i flera veckor och denna veckan har det varit extremt vet inte vad det heter men en sån där kub med olika färger på som man ska få ihop så alla har samma färg på sidorna. Jag vet att min stora syster hade en sån när vi var mindre och hon var fenomenalare på att få ihop alla färger. Jag hade aldrig tålamodet till att sitta så jag kom på det systemet att man kan ju flytta på klisterlapparna så blir det rätt tillslut :D Jag blev ganska snabbt genomskådad jag förstår inte det.hehe.

Ne dags att återgå till spisen ville bara lägga in en lägesraport :D

KRAM


sofia

krya på dig hoppas du mår bättre snart! kram



PUBLICERAT: 2011-01-26, 21:59:03 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com
Emelie

Usch, krya på dig, låter inte kul:(



Ja, visst är det skönt att karlarna har förståelse och att man kan skratta åt eländet:)



PUBLICERAT: 2011-01-27, 13:28:30 | URL: http://semlansliv.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: