2011-01-15
 22:58:34

Mysig dag :D

God kväll :D

Idag har det varit en mysig dag. Tog lite sovmorgon eller ja kanske inte rätta ordet men vi gick inte upp innan kl var 9 och Casper han var vaken redan vid 6 så det var ett himla tjatande om att han skulle kolla på tv. Men jag tyckte att det var för tidigt eftersom han kom i säng så sent igår så han fick inte kolla på tvn och då blev han arg. Så nu har vi en ny regel här hemma att tvn sätts inte på innan kl har blivit 7.30 så får se hur det går om det går att hålla. Jag tycker att när det är helg och alla är lediga så ska man inte behöva stressa upp för att kolla på tvn.

Sen åt vi god frukost med ägg och rostat bröd :D Sen satte vi fart att städa överallt så nu har vi bara köket kvar och sen ska det skuras i hela lägenheten men det får vi ta imorgon för vi hann inte med det riktigt. För vid 14 så åkte vi iväg och lämnade Casper hemma hos Emma och åkte sedan vidare ut till Murum för att basta och grilla korv :D Det var en himla mysig dag och det var så himla skönt att bada riktig bastu som är vedeldad för det är inte samma sak att gå till badhuset där dom har eldrivna bastun. Så vi bestämde att vi skulle komma om ett par veckor igen och basta men då skulle trollen få följa med och då blir vi ev kvar över natten så Johan kan ta några öl med Thomas.

Vid 19.30 var vi hemma och sen har vi inte gjort så mycket alls jag har suttit och läst lite om LCHF kost för det ska tydligen vara bra så jag tror vi ska köra på den linjen när vi har fått påfyllning i kassan :D Nu ska jag snart inta sängen och krypa ner i min renbäddade säng och nyduschad*mmmm*

Här regnar/snöar det för fullt så det ska bli kul o se hur det ser ut imorgon när man vaknar :D

Sov gott.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: