2011-01-07
 20:20:15

Oj oj förlåt.

God kväll!

Jag har inte alls hunnit med att blogga dagarna bara rusar förbi mig. I onsdags så jobbade jag hela dagen slutade 17.30 sen så när jag kom hem la jag mig på soffan och bara slappade sen nattade vi barn och på kvällen åt jag och Johan god sallad ifrån ica och bara mös framför tvn. Igår så roade vi oss med att städa undan julen och röja i alla rum nu har vi bara att dammsuga kvar och plocka in den sista tvätten som jag tvättade igår.

Idag har vi varit en sväng i Borås bara för att komma iväg och hitta på något vi gick lite i affärer köpte barnolja samt lite bollar till katterna. Sen åt vi lite mat och sen åkte vi hem. Väl hemma så har vi grejat vidare lite jag har röjt i köket och är snart klar där inne ska städa av golven imorgon så det luktar gott här inne igen :D
Nu ska jag snart knata iväg till jobbet och skratta lite igen :D Har så himla kul med han jag jobbar med så jag tror jag kan smälla av ibland. Men det är väl kul att man trivs på jobbet vilket jag verklien gör jag har sagt det innan och jag kan säga det tusen gånger till jag har världens bästa jobb.

Hoppas att ni har en bra fredags kväll <3

KRAMAR



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: