2011-01-12
 08:51:18

Onsdag!

God morgon!

Här har det varit en händelselös natt har hört katten lite till o från men inget som störde mig direkt. Tack o lov höll sig bebisarna lugna i natt och då även Pussi. Igår så var dom i vårat sovrum och då gick det absolute inte att somna eftersom Pussi låg nedanför min säng.

Jag är inne i en jätte trött period fattar inte varför jag är så morgon trött nu för tiden spelar ingen roll om jag går o lägger mig tidigt. Jag känner mig ändå helt död i kroppen på morgonen och det tar en evighet innan jag piggnar till om jag gör det överhuvudtaget. Idag har vi bara ett tandläkarbesök inplanerat för Casper. Det blir perfekt att jag idag kan ta pulkan eftersom jag ingen vagn har till Emilia och det har snöat i natt :( det var verkligen det sista jag kände för att det skulle komma ännu mera snö. Men man får väl räkna med det eftersom vintern inte är över ännu. Jag gillar korta vintrar med snö och sen kan snön försvinna tycker jag :D

Ha en bra dag.

KRAM!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: