2011-01-11
 07:42:48

Sömlöst!!!!!!!!!!

God morgon!

Men jag känner mig mera död än vaken. Hade svårt att sova igår vet ej varför men när klockan var runt 00.30 så somnade jag i alla fall till en stund. Men har vaknat av och till hela natten inte pga barnen utan för en extremt jobbig katt mamma som har gått och jamat och srkikit HELA natten och hon har börjat nu igen. Blir tokig vet inte vad det är om det är att hon löper(säger man så)eller om hon har ont någonstans eller bara ska ha stenkoll på sina barn vart dom är.


Jag ligger kvar i sängen och surfar lite för jag orkar inte gå upp.Borde kanske sova en stund till men det är svårt med barnen vakna och en katt som råmar som en hel ko.Måste upp o ringa några samtal med idag.Så det är lika bra att inte somna om fast jag skulle helst ha sovit ett antal timmar mera :D
Hoppas att du/ni får en riktigt bra dag.

KRAMAR



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: