2011-01-14
 15:02:18

Stolt tjej som varit hos tandläkaren :D

För en liten stund sedan kom Emilia hem jätte stolt ifrån tandläkaren hon visade upp sina presenter som hon fick av tandsköterskan. En tandkrämstub,En glitterrosa tandborste,En bok om mjölktänder och en skattkista :D Hon hade jätte fina tänder men ska tillbaka igen om 3 månader för att få mera flour eftersom hon äter så mycket mediciner så ska flouret hela tiden överväga det hon får i medicin väg. Sen skulle dom hålla koll på hennes underbett men det åtgärdar dom ju inte nu och det vet vi ju men det är ju bra att dom blir uppmärksamma på det redan nu.

Nu sitter barnen i soffan och kollar på special agent oso på playhosue disney som är favorit kanalen just nu :D

Jag ska nu ställa mig och steka köttfärsen som vi ska ha till tacosen och jag är redan super duper hungrig och sugen på tacos vet inte när vi åt det senast men det ska bli mumsigt :D Lite fredags mys alla kring tacosen det är det underbara med fredagar att man kan sitta ner alla i lugn och ro och äta en god måltid och veta att imorgon är alla lediga. Då ska vi vara lite barnlediga på dagen och sen ska Casper sova över hos farmor på kvällen på eget bevåg ringde han igår och frågade om han fick sova över hos henne inte mig emot.Då kanske man kan få lite sovmorgon på söndagen om man har tur så kanske Emilia sover lite längre.

Ha en bra fredag kväll det ska jag ha <3 <3

HIttade ett gammalt kort på Casper idag och jag blev nästan sentimental när jag hittade det tänk att min stora kille ha varit så liten.


Hittade även ett på mig själv tänk att jag varit så smal :O men det var innan jag fick barnen



KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: