2011-02-01
 00:49:43

Träningen

Hej mitt i natten!

Vid 18.00 åkte vi till gymmet både jag och Johan och det var så himla skönt att få träna det var tufft att köra så många repetioner så jag ska dela upp det på 3 i stället för två som han hade gjort på schemat. Men att man kan tycka att något som borde vara tråkigt kan vara så kul :D något jag gillade var löpbandet :D det gick lite snabbt i början men när man hade stått på det ett tag så gick det susen :D Så det kommer jag defenitivt att använda som uppvärmning nästa gång i stället för crostrainern där mina knän tar så mycket stryk. Efter ett tag på löpbandet som jag hade inställt på en rask promenad så kanske man kan springa lite så småningom. Har jag alltid velat testa men man kan ju alltid avbryta om man inte känner att det fungerar.

Jag var hemma vid ca 20.00 och fick en semla av svärmor som fyllde år idag sen satt jag ner och pratade lite med dom sen var det dags att knata iväg till jobbet där jag är just nu och skriver. Är gnaska trött idag men det beror nog på att jag sover för dåligt och har varit i gång ganska stor del av dagen. Men jag känner mig nöjd över att jag presterade så bra och ser fram emot onsdagens pass på gymmet :D Måste bara tajma in fredagen på ett bra sett eftersom Johan slutar tidigt och barnen är hemma så det får bli efter att han har kommit hem i så fall.

Ha det riktigt bra.

KRAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: