2011-01-31
 14:37:49

Vart har den här dagen tagit vägen?? Jag ä...

Vart har den här dagen tagit vägen?? Jag är så fruktansvärt trött. Jag har inte sovit något knappt i natt heller fattar inte detta alltså. Har i alla fall inte gjort många knop har hemma har varit i soffan nästan hela dagen degigt men skönt. Snart passerar klockan 14.30 och det innebär lite mer än 3timmar tills jag ska ha mötet på gymmet :-) sjukt att man kan längta så efter något som kommer att bli så jobbigt men jag är taggad till max att nu ska jag bannemej köra stenhårt :-) johan ser jag knappt idag för han ska till borås direkt efter jobbet och kolla på en sak säger inget i fall det inte blir så. Men jag hoppas det blir så :-) ha en toppen dag mina kära. Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: