2011-01-28
 12:55:37

Vart tar dagarna vägen??

God middag!

Dagarna bara susar förbi och idag är det redan fredag igen tycker inte det var längesedan det var fredag. Gårdagen försvann bara. Jag städade halva lägenheten orkade inte hela och mitt i städandet så kom Emma och Jonte på besök. Efter några timmar ringer telefonen och då är det Ove i luren och säger att dom tänker titta förbi. Så det vart lite mycket ett tag här med folk.Men det är kul det med :D Men är tur att inte alla dagar är sånna :D Var och köpte träningskort igår på Lidens så på måndag så får jag ett personligt träningsschema och sen är det bara att pumpa på med träningen så man kanske är vältränad till beach 2011 :D Johan han hakade på med så vi ska börja träna båda två 3 dagar i veckan så det kommer kanske bli lite körigt men jag har ganska mycket tid på dom veckorna som jag jobbar 4dagars vecka men annars så får man väl träna på kvällen om det inte går att lösa på dagarna.

Idag är jag väldigt trött idag har inte sovit många knop i natt. Blev delvis sent på jobbet men inte senare än vad vi brukar gå och lägga oss. Men jag kunde inte slappna av riktigt så jag somnade väl till en liten stund och sen vaknade jag igen kl 03.45 och kunde inte somna om vid 06 slumarde jag till och då var det nästan dags för klockan att ringa och för att gå upp.

Gick upp ca 7.30 gjorde mig klar och gick sedan o la mig i sängen igen var skönt att slumra lite till i väntan på att vi skulle gå upp på allvar. Jobbade över lite idag med eftersom den ordinarie på dagen har blivit magsjuk. Kl 10.00 gick jag ifrån jobbet och hem och möts av en syn som var mindre trevlig.





Dom hade vält ut hela blomman i soffan på bilderna hade jag plockat upp blomman redan för att minimera flödet på jord men det vart lite att städa i alla fall. Självklart skulle katten vara med och inspektera vad det var som låg i soffan. Så det var bara fram med dammsugaren och snabla upp all jord och göra rent i fönstret. Satte mig sedan i soffan för att bara pusta lite. Efter en stund hör jag ett brak bakom mig. Mycket riktigt då rök nästa blomma i soffan som katten fick för sig att klättra i. Så det var bara gilla läget skälla lite på katten och städa upp ännu mera jord. Sen har dom farit runt som duracell kaniner överallt herregud vilken fart det var på dom.Nu sover dom gott ser i alla fall inte till dom.

Nu har jag precis stått och diskat hur mycket som helst var så mycket så allt fick inte plats i diskmaskinen ens :( Så en proppfull maskin med disk och hela diskstället vart det och då har jag ändå inte tagit all disk för ryggen pallade inte att stå där för länge. Borde vila mig lite men snart kommer Johan och hämtar mig för att åka vidare till dagis och hämta hem busungarna och ta en vända in på systemet och köpa lite vin till kvällen.

Ha en underbar dag.

KRAM!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: