2011-01-11
 21:04:17

Viktigt beslut

God kväll!

Idag har jag ringt och tagit ett beslut som om det går igenom kommer att ändra mycket i hur jag mår och oro. Men som alltid när det gäller sjukvården så får man vänta och vänta så till våren får jag besked efter att jag har träffat en doktor. Men jag vet vad jag vill så det kommer att bli bra bara det går som jag vill :D

Idag har vi inte gjort något vettigt alls jo jag har städat av golvena lite och små plockat lite Casper har varit väldigt hängig och lugn idag han hade en aning feber idag men han har inte varit lika snorig fortfarande.

Nu sitter vi och kollar på tv och barnen sover gott.Casper fick något frispel när han la sig så han bara låg o skrek och var jätte ledsen och skulle kolla på sin tv för att sova men det fick han inte och då blev han ännu argare då bar jag ut tvn under armen och efter en stund lugnade han sig. Jag vill inte att han ska kolla på tv för att somna det behöver han inte göra och om han vänjer sig vid att sova med tvn på så kan det bli svårt att somna utan en vacker dag.

Ha en underbar kväll.



KRAM


Ida L

Vad är det för beslut du fattat?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: