2011-06-10
 19:42:13

Fredag!

God kväll!

Har varit en rätt seg dag mycket för att jag inte har sovit något alls i princip :( Är så trött på att inte kunna sova ordentligt vill så gärna kunna sova en hel natt och slippa ha ont i mina ben. Hoppas att läkaren kan hjälpa mig på tisdag så jag vet vad det är för fel.

Inatt lyckades jag somna vid 04 och vaknade igen när väckar klockan ringde kl 6 kände inte alls för att gå upp men bara bita ihop. Sen gick jag till gymmet en sväng sen så har jag städat här hemma behövs kan jag medela är inte klar på långa vägar men får ta resten imorgon efter jobbet.

Nu ska jag strax slänga Emilia i säng och packa i ordning mig för jobbet :D

Ha en bra fredagskväll.

KRAMAR



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: