2011-06-02
 22:20:59

Hur kan man längta så mycket !?!

God kväll!

Jag har en enorm längtan att bara vara med familjen en hel dag utan måsten och att ingen måste iväg någonstans. Saknar Johan som fan fast vi träffas varje dag men han är knappt hemma alltid iväg på något om så bara för en timme men det är mycket annat som ska göras med.Håller på och tömmer Johans lägenhet för att få alla saker till mig o barnen men det tar tid och det är mycket saker vill jag lova. Suck. Imorgon ska jag dit o rensa igen för jag vägrar ha det  överfullt som vi alltid har.

Så nu är min högsta önskan om att jag o Johan ska få göra något ihop ordentligt känns som det var jätte längesedan Men det lär säkert inte bli innan semestern så får väl härda ut tills dess kanske!?!?  Konstigt ändå hur man kan sakna någgot så mycket men som man ändå umgås varje dag fast man inte får tiden för varandra riktigt.

Ha en bra kväll. Jag sitter på jobbet och kollar på Jönsonligan just nu.

KRAMAR



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: