2011-06-02
 15:21:37

Jobb+Marknad!

Hej på er!

Är så grymt seg nu var hemma kl 8.10 och alla i huset sov gott när jag kom hem så jag passade på att krypa ner hos Johan i sängen var inte igår man kunde bara gå o lägga sig utan att behöva göra frukost åt en hög ungar som vill ha frukost.hehe.

Vid nio gick vi i alla fall upp och fick i oss frukost och sen så åkte Johan och klippte gräs o sen packade vi in oss i bilen och åkte iväg på marknad i Rånnaväg har ett extra barn idag men det märks knappt dom roar sig själva för det mesta medans som inte hittar på bus.

Nu ska jag lägga mig ner i soffan lite o vila ögonen blev så himla trött.

Ha en bra dag skriver kanske mera ikväll när jag är på jobbet om jag orkar o hinner.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: