2011-06-28
 13:10:34

Jösses var längesedan jag var här!

God middag!

Just nu sitter jag på jobbet och knapprar på datorn i väntan på att vi ska gå ut.Har varit dagar med full aktivitet sedan Casper fyllde år har varit mycket mycket jobb och sen så har det även varit midsommar och så har mamma och Hillevi varit på besök hos oss i en vecka så ja tiden den har inte riktigt funnits för att blogga.Kanske blir bättre när det är semester eller så blir det bara mindre blogg. Men jag finns ju på min facebook om någon undrar hur vi har det så det behövs knappt blogga om något för man skriver allt ifrån facebook :D

Angående mina ben så har dom inte hittat någon propp utan har en muskelinflamation som jag går med och vissa dagar går det bättre och vissa dagar går det sämre och just nu är jag inne i en sämmre period då det gör mycket ont och benet krampar och har sig speciellt på kvällarna :(

Idag skiner solen så fint och barnen fick med sig badkläder idag till dagis.Visserligen var det bara Casper som blivit tillsagd att ta med sig men jag tänkte att Emilia kanske är ute och badar med med tanke på att det är ganska få barn där just nu många har ju gått på semester.


Nej nu ska jag jobba vidare men ville bara hoppa in och säga att jag lever och mår bra och det gör alla övriga med :D


Ha det kanon.

KRAMAR!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: