2011-06-13
 20:11:56

Måndag=Bullbak :D

God kväll!

Idag har det inte hänt så jätte jätte mycket men vid 11 tiden ca så knatade vi iväg ja o barnen till willys och handlade lite saker som vi skulle ha till bullbaket som vi satte fart med när vi kom hem.


Plåtarna tog slut så fick ställa fomarna på bordet :D

Emilia gillade o baka hon gjorde ganska mycket själv och mycket deg hamnade givetvis i magen på henne.hehe.
Samanlagt blev det 78 bullar råkade skriva fel på facebook innan glömde räkna plåten som var i ugnen.haha.Tycker det blev många bullar för att bara vara en halv sats :D


Goda blev dom :D

Sen tog vi lite siesta framför tvn och barnen tittade lite på tv o jag låg i soffan och tog det lugnt medans det var lugnt i huset :D

Sen när vart det dags att göra lite mat och idag blev det pytt i panna med stekt ägg och knäckebröd.Vi tog sedan på oss och gick ut en sväng så barnen fick leka av sig.Johan körde saker iväg till sopptippen.Nu sitter jag och degar i soffan med Casper som kollar på skobbydoo som vanligt när Emilia sover.Johan åkte iväg en sväng vet inte riktigt när han kommer hem.

Jag skrattade gott åt våran Gizma idag hon såg för rolig ut när hon försökte dricka bubbelvatten.

Hon visste inte riktigt hur hon skulle få i sig vattnet i munnen men till slut så spottade hon o fräste o gick iväg därifrån och somnade gott i mitt knä



Nu ska jag lägg Casper ha en bra kväll.

KRAMAR



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: