2011-06-15
 23:18:30

Mystigheterna fortsätter :S

God kväll eller ska man kanske säga god natt :S

Idag när jag slutade jobbet så cyklade jag hem o la mig på soffan i två timmar drygt. Somnade aldrig för det värkte i mitt ben. Sen vid 10.30 gick jag ner till stan för att boka klipp tid till nästa vecka så man är fin i håret till midsommar i alla fall för just nu är jag ganska less på mitt hår.

Sen följde jag med på diverse ärenden och sen när jag kom hem så satte jag igång att göra köttgryta som skulle bli dagens kvällsmat. Under tiden jag höll på med det så ringer mobilen med privat nr tänkte att det var emma som ringde men i luren är min läkare och berättar att ultraljudet var bra men i samma sekund säger han att vi inte kan utesluta propp i alla fall och att jag kan ha en i lungorna i stället.Efter mycket om och men så bestämmer vi i alla fall att jag ska dit på en jour tid på måndag kl 12.30 allt var frid o fröjd så tänkte jag.

Efter ca 30-45 minuter ringer mobilen igen ännu en gång med privat nr.I luren hör ajg en röst säga hej det är daniel igen tänkte vad i jösse namn vill han nu var övertygad om att han skulle säga åt mig att åka iväg till akuten i borås. Delvis så blev det ju så men han hade i alla fall pratat med 2 äldre kolegor på vårdcentralen och även ringt till sjukhuset i borås för rådgivning och dom ville att jag skulle komma in och göra ett nytt ultraljud och att jag skulle få träffa en läkare på avc samtidigt. Men när jag pratade med honom tidigare så sa jag att jag inte villa åka någonstans imorgon för att min son fyller år och det respekterade han i  alla fall :D

När kl var 16.00 så klev jag in popå vårdcentralen och pratade med en sköteska som ville ta mera blod av mig och undervisa mig i min nya medicin som jag ska ta på mig själv med en spruta i magen har nämnligen blivit satt på blodförtunnande så nu får jag vara försiktig med vad jag gör så jag itne skär mig någonstans för då kan det bli blodbad. Just nu sitter jag på jobbet och nästan sover i soffan mår inte alls toppen och är så himla trött så jag skulle kunna somna på två röda.

Ha en bra natt

KRAMAR



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: