2011-06-01
 21:35:46

Oj oj dagarna går :(

God kväll på er!

Måste börja med att be om ursäkt för femhundra elvte gången att jag inte har skrivit något i bloggen på ett tag men jag har prioriterat annat i livet just nu så jag har inte hunnit göra det. Läkarbesöket gick bra och hennes hjärta var försämrat men inte så pass att det krävs någon operation så han kan inte förklara varför hon blir blå osv. Men ska försöka få tag på hennes astma läkare i nästa vecka då det är lite lugnare för min del.

Annars i veckan så har det varit dagis lämning o hämtning som har tagit mycket tid och ork. I måndags efter dagis så cyklade vi till prången och var där o lekte en bra stund innan vi sedan trampade hem och började laga lite mat. I tisdags så var vi i skottek och lekte på deras aktivitets bana och gick ner o kännde lite på vattnet men det var ritkigt kallt. Ändå var det ungar runt 8-10 års åldern som badade för fullt undrar om dom kommer att ligga sjuka till skolavslutningen.

Idag har vi varit ute och njutit av solen vid 8.30 vaknade barnen vart riktigt chockad av att dom sov så himla länge men vi åt frukost och sen kollade barnen lite på tv medan jag dammsög och plockade undan lite. Men det är fortfarande massor kvar att göra men ville utnytja det fina vädret. Så vid ca 10 tiden knatade jag och grann tjejerna iväg till stan och var där i ca 1 ½ timme jag köpte inget var bara nere på ica och köpte kattmat och bröd o frukt. Sen gick vi hem och satte oss ute i solen och bara njöt. Vid 13 kom Johan hem ifrån jobbet och gjorde oss sällskap ute i solen o resten av dagen har vi varit ute. Emilia kom i säng vid 20.00 men hon somnade inte innan kl var 20.30 sen knatade jag ut och hämtade min cykel och stod och kollade lite på när dom andra i grannskapet spelade kubb Casper var riktigt duktig faktiskt :D

Imorgon blir det någon marknad i gällstad och sen ska vi röja en massa o vara barnvakt åt Jonte en sväng.

Nu sitter jag på jobbet och pustar ut efter en väldigt intensiv dag känner mig ganska trött så känns som man kommer att somna i soffan idag.

Ha det så bra.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: