2011-06-14
 23:09:02

Oväntad dag

God kväll!

Imorse så var jag på vårdcentralen kl 8.45 och när kl var 11.20 blev jag utsläppt därifrån. Med en remiss i min hand för att ta mig till Borås för att göra ett ultraljud på mina kärl i benen.Anledningen till att jag sökte till vårdcentralen var ju för mina kramper och myrkrypningar jag har i mina ben. Läkaren på vårdcentralen trodde att jag kunde ha en propp i vänster ben. Väl på sjukhuset så fick jag träffa en virrig läkare som inte knappt sa flaskhals.

Men hon gjorde undersökningen och när hon var klar frågade hon om jag skulle träffa någon på avc och eftersom jag blev skickad via vårdcentralen så sa hon att jag skulle ringa tillbaka till den och få en tid dit. Men jag tycker ändå hon kunde sagt om hon hade hittat något  eller inte.


Johan tog en bild på mina ben när jag låg o väntade :D

Resten av dagen så städade jag ur det sista ur lägenhetenn var ju bara golven kvar och lite små saker som skulle köras därifrån nu är det tomt och nu kan jag släppa de stället helt o hållet bara fokusera på våran gemensama lägenhet <3

Just nu är jag på jobbet och har extremt ont i mitt vänster ben men bara att bita ihop så går det väl över någon gång.

Ha en bra kväll/natt.


KRAMAR



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: