2011-06-11
 21:38:34

Riktig röjar dag!

God kväll på er!

Ja idag när jag kom hem ifrån jobbet så var det till att börja röja började lite här o var först och till slut så hamnade jag i barnens rum och började städa o rensa ur en massa saker i deras rum. Det var ju en hel massa grejer precis överallt :( se här


Detta fick mig att få nog för det var saker precis överallt så nu har jag fått upp en del saker upp på vinden och en del saker har kastats som ändå var trasiga och låg o skräpade. Får se om dom kan hålla det i ordning nu eller om det kommer att ligga saker huller i buller imorgon igen. Men om det blir så då kommer jag att bära upp ännu mera saker på vinden för det ska vara städat o snyggt där inne för annars kan dom inte röra sig där inne.

Så här blev det när det blev klart är rätt nöjd faktiskt. Visserligen är det lite små fix kvar men hann och orkade inte mera för dagen.





Har haft svärmor på besök till större delen a dagen hon hade med sig färskpotatis och sill vilket jag inte äter så jag gjorde köttbullar o brunsås till mig o barnen för dom ville inte heller ha sill. Sen hade hon med sig en mumsig jordgubbstårta så det känndes verkligen som sommar när vi åt :D

Nu är jag på jobbet igen och sen är jag ledig tills på tisdag och då ska jag o barnen roa oss med att förbereda för Caspers födelsedag och fortsätta städa o röja ur saker hemma. Känner mig riktigt taggad att få det klart nu faktiskt är så trött på att leva i en kappsäck. Saknar ordningen man en gång hadde. Men nu har vi bestämt oss för att slänga ut en massa onödiga saker som vi inte ska ha så att det slipper ligga grejer precis överallt. Hoppas bara att man har hjärta att packa undan vissa saker.

Nej nu ska jag jobba vidare men ha det toppen så ska jag försöka skriva imorgon med :D


KRAMAR



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: