2011-06-05
 22:45:43

Varit dagar med solsken och ute vistelse

God kväll!

Sitter nu på jobbet och pustar ut efter dagar av fint väder och mycket solande barnen har varit vaken sent nästan varje kväll och nu ikväll så fick dom lägga sig i vanlig tid och det var itne jätte popis av casper han blev jätte arg för att han var tvungen o lägga sig kl 20 men han somnade inte innan kl var 20.30

Ville bara hoppa in o säga att jag lever och mår bra fast jag är inne i en svacka just nu med sämmre mående men det kommer ju o går lite hur som det där när det gäller mig. Men det är ju tyvärr familjen som får ta lite av mitt måeende men som Johan brukar säga att det inte märks på mig mera jag som känner att det inte är bra. Men imorgon ska jag ta en paus ifrån allt och bara vara med min älskade familj som betyder massor för mig.

Snart är den jobbiga tiden förbi och den 15e flyttar Johan in till mig för gott känns så underbart har ju visserligen varit med varandra varje dag ändå.

Casper äter god glass :D


Nu ska jag jobba vidare men ha det så bra.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: