2011-03-04
 08:31:17

Gäspar högt!

God morgon!

Ja i natt blev det 5 timmars sömn som natten innan har varit vaken sedan kl 05.00 och det känns som klockan är jätte mycket just nu.Sitter här och gäspar men vad ska man göra två busar som härjar överallt och Johan är inte hemma så det är bara att bita ihop.Funderar på att hoppa att ta mina tabletter idag för jag mår riktigt kasst på dom alltså svullna bröst och yr som en hel virrpanna :( Men får se hur jag gör kl är ju inte så mycket ännu fast det känns så.

Idag så blir det möte på dagis kl 12.45 sen vet jag inte riktigt vad dagen har att erbjuda förutom jobb ikväll/natt sen imorgon blir det träning på morgonen om orken finns och sen blir det näringslivsmässa eller vad det hette.

Ha en bra fredag ska försöka göra det bästa av min fast allt känns botten :(

Vet inte om jag visat i bloggen hur min sötnos ser ut med glasögon har jag säkert men det skadar ju inte att visa henne igen :D



Casper är helt inne i tvn syns det ?

Kram


Sanna

Hej ! :D

Skulle du vilja gå in på min blogg och kanske kommentera ? :)

Kanske följa med Bloglovin´också ??♥♥



//Sanna



PUBLICERAT: 2011-03-05, 21:17:26 | URL: http://fotbollssannaaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: