2011-03-01
 11:20:45

Hade en bra helg!

Hej på er!

Borde har uppdaterat för längesedan men jag har inte hunnit eller orkat. Helgen var mysig och bra var ut och åt på kvällen och sen kollade vi på melodifestivalen och vid 23 somnade vi. På söndagen så åkte vi och handlade mat inför kommande månaden och sen begav vi oss hemmåt.

Igår så bestod dagen av jobb,städ, besök och jobb.

Jag är ganska trött på allt just nu känner mig förvirrad och ledsen inget blir som man tänker sig och att man ska behöva må dåligt är inte det roligaste men dom sa ju att tabletterna skulle ta upp till 3-4 veckor innan man börjar må bra igen och efter 2 veckor kunde man till o med må sämmre det kanske är det jag är på väg att göra?!?

Måste börja fundera på om man ska bjuda på något när man fyller år eller om man ska hoppa över det vi får se hur jag känner mig i slutet av veckan.

Ha en bättre dag än jag har.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: