2011-03-13
 23:11:47

Helgen har susat förbi i en farlig fart.

God kväll!

Denna helgen har bara försvunnit och jag har gjort en himla massa känns det som. I fredags var jag iväg med en kopmpis och hade lite kul. Sen vid 23 gick vi hem till honom och kollade på en film i rymden finns inga känslor hette den och gud vad vi skrattade. Var hemma igen när kl var efter 1 och då vart det sängen efter det men sov typ bara 1 timme för det vart en massa onödigt tjat o gnat. Ja sagt och gjrot så vaknade Emilia stadigt vid kl 06 som hon har gjort hela veckan. Vid 8 var jag på gymmet och körde ett träningspass på lite mer en än timme och sen hem och leka lite med barnen.

Kl 11 åkte vi och kollade på en soffa som ska få flytta hem till mig :D samt ett köksbord som jag ska måla tror jag eller i allaf all bättre på :D Fick även hem lite söta prinsesssaker till lilla madam :D
När vi var hemma igen kom Ove och Tim o lekte en sväng och jag grejade med pasta salladen vi skulle aha till kvällen då vi skulle få besök :D

Sagt och gjrot så kl 17.30 kom den första och vi pratade och sen ramlade det in två till efter en timme ca. Hade jötte trevligt drack lite gott till maten och spelade lite wii jag utklassade Ove i basebal tre gånger hehe :D utklassning :D
Vid 01 gick Ida och Ove hem och Marcus gick vid 02 sen efter det gick jag och la mig o sov. Men jag sov inte så mycket den natten heller kudne itne somna så blev typ 1 el 2 timmars sömn även denna natten.

Kl 05.30 Kom emilia och satte sig i soffan hos mig och vi kollade på maddicken sen kom Casper vid 8 och då gjorde vi frukost. Dagen har varit ganska stillsamma jag har haft mycket problem med min astma och har fortfarande samt att jag vid 13 cyklade iväg till Marcus för att sova några timmar men blev väckt av att mobilen pep efter ca 1 timme då var det bara att bege sig hem igen.

Sen har jag legat hemma och sovit i flera timmar känner mig sliten och svårt att andas :( Hoppas det känns bättre imorgon för detta är jobbigt.

Nu sitter jag på jobbet och har beställt en massa kort igen.

Ha en bra natt

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: