2011-03-03
 18:26:56

Jobbigt :(

God kväll!

Här har det varit ett par jobbiga dagar speciellt sedan igår då vi tog ett jätte stort beslut i våra liv som kommer att ändra en hel del :( Jag och Johan ska skilja oss detta är ett gemensamt beslut och det gör det inte enklare för det :( det är verkligen skit jobbigt det jobbigaste jag har varit med om i livet sen Emilia föddes med sin sjukdom.

Jag har idag varit och kollat på en lägenhet som jag hoppas att jag kommer att få men jag vågar inte hoppas på något men det hade varit så himla bra eftersom det är i huset där min allra bästa vän bor och då kan Casper gå ner och leka när som helst.

Jag kommer att ha barnen varannan vecka då jag inte jobbar så mycket och dom nätterna jag jobbar så kommer barnen få sova hemma hos Johan. Kommer att kännas helt upp o ner den kommande tiden men det är detta som kommer att bli bäst sen får vi se om vi hittar tilbaka till varandra igen. Det kanske är bara lite egentid som behövs eller så kommer vi att förbli världens bästa vänner och göra allt för att våra barn ska ha det bra och inte hamna i klämm fast vi går i sär.Casper blev helt förkrossad när vi berättade det men han lugnade sig ganska snabbt och nu har vi pratat om det igen och då gick det bättre,dom var med och kollade på lägenheten och dom tyckte att det var roligt att det var så nära Jonte då sa han att han kunde ju gå ner och ringa på själv och fråga om han ville leka :D

Så håll alla tummar du/ni kan för att jag får denna lägenheten.

Ha en bra kväll. Jag ska ta hand om Emilia som har lite feber.
Kram


sofia

förstår hur det känns, mitt lev blev totalt upp o ner i sommras när det tog slut mellan mig o A det var så jävla jobbigt:( Är det fortfarande:(

Men det var det bästa för Ians skull o nån stanns får man ha tron o hoppet att man kan hitta tillbaks till varandra framöver eller i framtiden fram tills dess får man göra det bästa av det. Ja det är skit jobbigt jätte konstigt när man är van att ha barnet/barnen varje dag sedan varannan vecka det skär i hjärtat:(

Men försök göra det bästa av tiden! Hoppas ni hittar tillbaks och allt löser sig framöver! Om det inte gör det får du göra som mig försöka gå vidare och göra det bästa man kan. varmar kramar gumman tänker så på dig!



PUBLICERAT: 2011-03-03, 20:53:08 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: