2011-03-23
 21:45:22

Oj då dagarna rusar förbi

God kväll!

Tiden bara rusar förbi mig. I Måndags hoppade jag in som vikarie på dagis och var där mellan 7-15.30 sen tog jag en tripp till frissan o ett möte. Vart jätte nöjd med håret ;D


Vad tycker ni själva?

Idag har jag varit i min lägenhet och grejat lite :D Kommer att bli kanon när allt är på plats och man har fått bo in sig ett tag och jag får köpt det jag vill ha men det kommer att ta tid eftersom ekonomin inte allitd vill samma sak som en annan.  Men då får man kämpa och spara i stället :D

Just nu sitter jag på jobbet och bloggar medans han grejar med något i köket det slamrar o har sig :D

Nu ska jag vara lite social och inte sitta här o uggla :D
Ha en riktigt bra kväll/natt.

KRAMAR



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: