2011-03-24
 22:01:54

Packa Packa Packa!

God kväll!

Sitter på jobbet igen och skriver :D

Idag efter jobbet tog jag mig en väl förtjänt promenad efter jobbet och sen gick jag och började riva i garderoben och röjde lite överallt i olika skåp och på toaletten.
Vid 15 kom Ove och Tim och härjade en stund :D Sen var han barnvakt åt alla huliganer ett tag medans vi ¨kte till Gullered och hämtade en tv och lite annat smått o gott :D

Livet är som en berg och dalbana och just nu så går min neråt och jag hoppas att den kommer att vända och börja gå uppåt snart jag vet att de är jag som har ställt till det men jag vet även att ja gör detta för min egenskull och att jag kanske är egoistisk som tänker på hur jag vill ha det men jag måste göra det just denna gången för att jag ska få må bra ett tag fram över även om det kommer att bli tugnt.

Ha en bra kväll.


KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: