2011-03-08
 09:21:37

SKIT

Magen värker,Oron finns hela tiden inom en,Tårarna rinner längst kinderna och mår allmänt dåligt jag är världens dummaste som går i ett par skor orkar inte detta men jag vet att de är detta jag måste göra... Men bara för att man vet det så måste det inte betyda att det är enkelt att leva i detta.

Mår verkligen skit och det är inte kul att se Johan må så dåligt men jag önskar att jag kände annorlunda än vad jag gör men vad ska man göra när man inte kan styra sina känslor och inte vet varför det har blivit som det har blivit. Jag behöver bara ha lite distans till allt och det kommer att bli jobbigt och jag vet att barnen kommer att ta det hårt men vad är bäst?!? Att vara kvar för barnensskull eller göra som jag egentligen vill och flytta. Stannar jag pga barnen så kommer jag må ännu sämmre.

Säger bara en sak..FAN FAN FAN eller ja det blev tre men jag försöker hitta styrka till att börja röja i sakerna här hemma men inget blir gjort behöver en rejäl spark i baken för att komma igång det är inte många veckor kvar tills jag ska flytta.

Förlåt att detta blev ett neggo inlägg men måste få ur mig det på något sätt.


Hoppas ni får en bra dag.

KRAM


Ida L

Blir nackdel i allt hur man än gör. Men tror att du måste tänka på dig själv i första hand nu fastän du har barnen. Kommer inte vara lätt men det kommer nog att lösa sig så småningom. Och om du skulle stanna så skulle det vara lögn.. Finns här för dig/er. KRAM



PUBLICERAT: 2011-03-08, 14:38:54 | URL: http://kattzingen.bloggplatsen.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: