2011-05-20
 09:30:03

Äntligen!!

God morgon!

Har tillbringat hela morgonen i telefonen känns det som. Först ringa barn motagningen här i stan för att bli hänvisad till bvc och fått utskrivet ögondroppar för Emilia ser inte klok ut hon har ögon som är tre gånger så stora känns det som o dom kladdar igen hela tiden imorse fick inte inte ens upp ögonen. Sen ringde jag till barnmottagningen i Borås och tjatade på dom att Emilia ska få en akut tid till hennes hjärtläkare.Satt trögt inne men när jag förklarade alla hennes symtom så vart det annat ljud fick en akut tid ÄNTLIGEN och på torsdag ska hon få komma dit och då hoppas jag att han kan förklara varför hon blir blå och att vi i alla fall kan få ett lugnande besked att det inte är någon fara. För en unge ska inte helt plötsligt blå blå om händer o fötter samt läppar och gå med kuddiga händer för att dom är svullna och nu det senaste har hon börjat kissa mindre :(

Bad även om att loggopeden skulle ringa upp så får se om hon gör det för jag har ju glömt att ringa henne som jag skulle ha gjort för ett par månader sedan.

Nej nu ska jag försöka varva ner lite känner mig uppe i gasen.

Ha en bra dag.

KRAMAR


Ida

Hejhej!

Jag bara undrar hur du fick in ditt namn osv där uppe,

har själv försökt med denna design men mitt namn osv gick inte in där, trots att jag skrev in det i kodmallarna osv? =)



PUBLICERAT: 2011-05-20, 18:38:20 | URL: http://ideus.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: