2011-05-24
 09:15:06

Tisdag redan!

God morgon på er!

Jag slutade jobba för ca en timme sen så just nu gör jag inte jätte mycket just nu har precis ätit frukost satt fint i min mage :D Igår så var det en jätte seg dag jobbade och sen kom jag hem o la mig och vilade den vilan blev en väldigt lång sådan för jag vaknade kl 13.30 igen :O men får väl trösta sig med att det var behövligt :D

Vid 15 gick jag ut och satte mig och bläddrade i posten och pratade med Emma som satt ute vid 16 så skulle jag gå ner o handla tanken var att Johan skulle hämta upp mig där men när jag är på väg så ringer han och säger att vi har missat att det är mulle avslutning på Caspers avdelning så det blev till att skynda sig ner till willys köpa lite fika och stressa till dagis. Får be om ursäkt att vi blev sena senare idag för det var pinsamt men man har tusen bollar i huvudet samtidigt och så glömmer man allitd något men vi kom ju bara någon minut sent så det ordnade sig tur det finns snälla mammor och pappor som tog Casper med sig så länge.

Vi var hemma vid 18 tiden och sen så fastnade vi ute i trapphuset en stund och tjötade skit med grannarna :D när vi väl kom in så kokade jag lite korv bröd sen var det nästan bara att slänga barnen i säng. Jag satte mig då och började bråka med Johans dator som inte alls ville det jag hade lust med men efter 1 timme så fick jag relativ ordning på den. Ska greja mera med den idag för jag hann inte göra allt eftersom jag var tvungen att sticka till jobbet.

Nu ska jag gå o lägga mig o vila en stund men hörs kanske senare om jag hinner Annars skriver jag imorgon efter jobbet.

Ha det kanon.

KRAMAR!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: