2011-05-23
 00:15:40

Utedag!

God kväll eller man kanske skulle säga god natt i stället.hehe.

Var inne till kl var ca 12 sen gick vi ut på gården och satte oss och fikade lite sen kom vi inte in utan blev kvar ute till kl var strax efter 19 och då knatade vi in till Emma och drack kaffe :D Vi bestämde oss nämnligen för att slå till med att grilla idag och mitt i grillningen så började det ösregna :( Men som tur var så flyttade vi in allt in i den fina bersån som täckte emot regnet och vi kunde äta i lugn o ro. Så där satt vi i ösregn och bara njöt av våran mat :D

Har varit på ett knepigt humör hela dagen o jag vet inte varför men det är oftat ingen som märker mitt dåliga humör eftersom jag håller det inom mig och då ofta blir tyst och inte säger så mycket och sitter för mig själv. Men det blev lite bättre fram mot kvällen men sitter nu med en hemsk halsbränna i stället och myrkrypningar i benen så jag kan avlida är ganska trött med men får se när jag får sova eftersom jag är på jobbet så bestämmer ju inte jag det :D

Imorgon blir en lugn dag ska försöka sova lite och sen ska jag försöka få ordning på det sista i vardagsrummet innan det kommer dit mera saker är trött på att leva i en låda hela tiden vill komma i ordning snart.


Ha det toppen.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: