2011-10-06
 11:46:14

Galen katt och sjuk!

God middag!

Har inte orkat blogga dom senaste dagarna har inte haft direkt något att skriva om så det känndes som det kunde kvitta. Våran katt har gått och blivit galen hon jamar och skriker som en galning önskar att hon kunde sluta med de så man kan få lite lugn och ro någon gång. Hon håller en vaken på nätterna så man inte kan sova.

Jag har gått och dragit på mig en extrem halsont och vläldigt trött i och har feber. Men det är ju bara att bita ihop så jag hoppas att det ger med sig snart så man kan få bli pigg igen.

Att Johan är borta det märks på både mig och barnen jag saknar honom massor och barnen speciellt Emilia är väldigt jobbig just nu men det är ju bara att rida ut stormen och hoppas att det blir bättre. Tycker att tiden masar sig fram och att det aldrig kommer att bli tiden för när du ska komma hem får hoppas att tiden rullar lite snabbare.

Våran hund är lite knasig ibland. Han har fått för sig att han inte gillar stål staketet som är på andra sidan vägen går alltid den vägen när vi tar våran morgon promenad men igår kväll vägrade han gå förbi den och stretade och drog för han skulle inte gå där. Jag tycker han är väldigt duktig för på två dagar har han lärt sig efter mycket möda att inte dra i kopplet och gå brevid mig i lugn och ro. Känns som han börjar bli motaglig nu för att lära sig.Kan ju vara så att han har förstått att han ska vara här nu och att han har öppnat upp sig lite. Man vet ju inte vad den stackaren har varit med om i början på sitt liv.

Nu blir det lite mat och sen så måste jag försöka att städa lite om jag hittar motivationen men det behövs verkligen städas här inne i alla fall dammsugas och torka golven man drar in så himla mycket sand när det är sånt här kasst väder ute är verkligen höst ute  är stora pölar ute och vattnet rinner på vägen som en flod på grönahögsvägen.

Ha en bra dag!
KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: