2011-10-03
 22:19:59

God kväll! idag är det tungt inget jag gjo...

God kväll! idag är det tungt inget jag gjort har funkar jag saknar dig som tusan idag älskling. Emilia är som en vilde just nu k fattar inte vad som har flugit i henne. två kvällar i rad har vi varit så osams så jag vet inte vad. Men något positivt är ju att andra får se hennes värsta sidor och kanske kan förstå att man ibland inte orkar mera och känner sig maktlös när inget man gör hjälper :-( imorgon blir det dagis och skola sen ett bvc besök för Emilia. Jag blev så frustrerad innan så jag ringde Emilias psykolog för att få lite råd men hon hade inget konkret att komma med annat än att vi skulle avvakta tills vi ska dit i slutet av månaden. Imorgon hoppas jag på en bättre dag utan en massa bråk för det förstör så mycket när man måste vara den onda hela tiden speciellt nu när Johan inte är hemma. God natt på er sov så gott. Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: