2011-10-01
 10:30:26

Grattis på våran bröllopsdag

För 6år sedan stod du och jag vid altaret och tackade jag till att bli äkta makar. Vi har upplevt mycket tillsammans i både med och motgång. På våran bröllopsdag 2007 så fick vi åka akut till Göteborg med Emilia som hade akut hjärtsvikt det tog vi oss igenom tillsammans och växte som äkta makar.

 

Vi har haft ett turbulent år men jag älskar dig mer än någonsin och det kan ingen någonsin ta ifrån mig. Du är mitt ljus i vardagen och det gör mig nu väldigt ont att du inte finns i närheten och kan fira våran bröllopsdag tillsammans. Nu är du och mår gott i Spanien i hopp om att din psoreasis ska bli bättre. Men du ska veta att vi saknar dig jätte mycket

Idag firar jag även 1år som anställd på Primacura som personlig assistent och jag storm trivs med mitt jobb och som jag kan skratta på jobbet är det nog få som kan. Till råga på allt ska jag nu ikväll gå på klassträff med insperation ifrån 80talet och jag har ett visst dilemma hur jag ska lösa min klädsel men jag tror att ja har lyckats bra i mitt val av kläder.

Så nu till mig och dig önskar jag oss en riktigt bra bröllopsdag som vi i år får fira på olika håll det känns väldigt konstigt. Jag älskar dig av hela mitt hjärta. Puss Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: