2011-10-13
 13:08:16

Kallt väder ute!

God middag!

Det märks att det börjar bli kallare ute nu det är för det mesta frost på morgonen och riktigt bitande kyla så det dröjer nog inte länge innan snön kommer nu känns det som. Det är väldigt soligt och fint väder just nu men det är så typiskt när det är kallt. Imorse när vi åkte till dagis och skola så var det riktigt kallt jag fick ta fram min vinterjacka och barnen fick sitt fodrade regnställ på sig måste upp i källaren i helgen och rota fram vantar osv för det behövs nu när man är ute.

Idag har jag knappt hunnit med något känns det som 5 timmar går så snabbt när barnen är iväg. Har i alla fall diskat och håller nu på och små plockar med saker som inte ska ligga där dom är och frösöker få lite ordning tänkte ta en stor städning i helgen så man har det gjort om jag hinner vill säga denna helgen blev väldigt fullbokad men det är skönt. För då går tiden snabbare tills Johan kommer hem på tisdag ska bli så himla skönt att få hem dig hjärtat.
Imorgon ska jag tvätta och då passar det ju bra att städa samtidigt så påbörjar nog städningen så har jag ju hela helgen på mig att städa undan ska visserligen jobba lite i mellan med men det hinner jag ju :D


Nej dags att återgå till städandet innan de är dags att åka iväg för att hämta barn får ev besök senare har inte hört någon ändring men får väl se om dom kommer eller ej :P

Ha de bra.

KRAM


sofia

ja ush visst är det kallt men lite skönt med att vintern börjar komma:)

städa ja ush påminn mig inte måste nog göra det med:( Hoppas att det gick bra att städa?! Kram fia



PUBLICERAT: 2011-10-16, 23:20:29 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: