2011-10-11
 10:43:32

Panik!

Jag känner en extrem panik växa inom mig för jag tycker allt är jobbigt just nu att du inte är här är inte enkelt. Fattar inte hur man kan sakna en person så himla mycket.Jag blir lämnad här med ett himla ansvär med barnen som håller på och tar knäcken på mig. Jag vet att man inte får säga så men just nu är Emilia hopplös hon testar precis allt och gör allt man inte säger att hon inte får göra. Läggningen är ett rent helvete rent ut sagt hon gapar och skriker slår i väggen smäller i dörren och går upp och gör sönder leksaker.

Casper undrar flera gånger om dagen vart pappa är och frågar när han ska komma hem han är så uppe i varv att man ibland vill ta ner honom på jorden och be honom stanna där ett tag. Men jag får väl bara bita ihop så får vi hoppas att dom sista veckorna går snabbare än den första i alla fall. Helst av allt skulle jag vilja ha dig här nu och ge dig en rejäl kram och en puss. varför måste du vara så långt borta !?!?

Jag vett att det är för att du ska bli bättre i och så i huden men det är i alla fall inte värt det oavsett vad alla andra säger jag känner mig så otroligt ensam eftersom jag inte kan säga till någon vad jag tycker egentligen eftersom alla tycker att det är bra för din skull att du fått åka iväg. Men att gråta i smyg är jag väldigt bra på och att hålla ett sken som ser ut som att jag mår bra jag klarar mig på ett eller annat åt medan jag inom mig mår skit och skulle egentligen bara vilja lägga mig ner och göra ingenting och bara vänta tills du kommer hem den 18e så vi kan umgås och bara vara du och jag i ett par timmar.

Det gör ont att sakna dig så jävla mycket och att man vet att du inte kommer hem ännu gör det ännu värre. Man får höra allt kul du har gjort under dagarna medans jag sitter här hemma och inte gör något hämtar och lämnar på dagis och bara är mamma jag hinner inte med något annat eller jag orkar inte rättare sagt.

Nej nu ska jag sluta klaga och försöka rycka upp mig men frågan är om det går.

Jag älskar dig så himla mycket!
Puss


Pauline

Då är jag en av de få som tycker som dig, fast jag har tidigare valt att håla tyst, men nu när du skriver att alla tycker att det e bra så kan jag inte knipa! Kan inte för mitt liv begripa hur man kan ge sig iväg 3 v så långt bort utan familjen. Hade det varit för en livsuppehållande åtgärd är det en sak, men psoriasis är ju inget dödligt precis! Skulle aldrig göra det och skulle aldrig tillåta att Roger gjorde det heller!

<3<3<3 kram <3<3<3


sofia

Var stark gumman! Jag känner med som dig i bland och då har jag bara ett barn men ett mycket livligt och vilt speciellt barn men var stark gumman du fixar det jag vet det !

kram fia



PUBLICERAT: 2011-10-16, 23:15:45 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: