2011-10-07
 19:45:37

Städ dag!

God kväll!

Idag har varit en städ dag och lite allmänt pyssel. Har varit allmänt trött idag men kan ju bero på att jag knappt sovit dom senaste nätterna pga katten som har jamat och haft sig. Idag tröttnade jag på henne så hon fick gå ut slängde ut henne vid 10 tiden sen vid 17 ca så stod hon ute på gården och jamade och ville in.Sen dess har hon legat och sovit och inte sagt ett ord. Hoppas att hon förblir tyst och lugn så jag kan få sova något i natt.

Fick lite besök nu ikväll av fam Lindström Andersson och tjötade lite strunt. Emma kom upp med en försenad  present till Emilia hon blev jätte glad en nicke nyfiken docka den var jätte söt.
Just nu sitter jag och kollar på fotbollen och Casper sitter på golvet och bygger med lego och Emilia har nog snart somnat tror jag. När barnen somnat och det är lugnt så tänkte jag krypa ner i ett bad och ligga där en stund och må gott känner att jag behöver det för mina leder har lite ont i benen.Tror det beror på väderomslaget som har blivit är så himla kallt ute.

Imorgon blir det pajbakning och tacos lagning samnt att städa det sista i köket innan jag får besök på kvällen ska bli roligt och jag hoppas att det inte blir några ändringar för det var allt för längesedan vi sågs.

Nej tack och hej för idag.

Sov gott när det blir dags för det.

KRAM och ha en trevlig fredag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: