2011-10-06
 19:35:06

Undrar när det är min tur?

God kväll!

Ja dagen har inte bestått av jätte mycket legat och halvslumrat i soffan hela dagen är väldigt trött just nu. Har ont i magen och har haft det sen igår vill gärna att det ska gå över snart så man kan fungera igen. Halsen känns faktiskt bättre idag så jag håller tummarna att det går åt det hållet så det inte blir något mera av det.

Jag funderade på en sak tidigare idag att undrar när det är min tur att få åka iväg på en resa själv utan barnen och utan Johan. Fast ärligt talat så tror jag att han hade flygit i taket om jag hade kommit med iden för jag får ju knappt vara borta ett par timmar och helst inte sova borta innan han tycker det är för länge. Tänk jag nu då har fått stå ut i 1½ vecka och han ska vara borta i ca 2 veckor. Fast o andra sidan så vet jag inte vart jag skulle ta vägen och skulle längta hem alldeles för mycket så jag skulle inte klara av att vara borta 3 veckor 1 vecka är max vad jag klarar av innan det blir för jobbigt.Fast o andra sidan jag har aldrig varit ifrån barnen så länge som en vecka max 1 natt. Oftast har vi ju en utan dom med eftersom vi inte hittar barnvakt till Emilia eftersom hon är så egen när hon ska lägga sig.

Nej nu babblar jag bara men det är ju kul att spekulera i om man skulle åka någonstans och hur reaktionen skulle bli.

Kram


sofia

skulle jag bott närmre skulle jag gärna hjälpt dig att passa henne! Ian och hon är tvillingar tar minst 4 timmar innan ian somnar och då går han i ett så jag förstår det är jobbigt. men ge inte upp kämpa gumman jag finns med dig! Glöm inte du är en jätte bra mamma! kram



PUBLICERAT: 2011-10-16, 23:18:23 | URL: http://klantfiabloggen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: