2011-10-02
 21:16:06

Vilken klassträff :D

God kväll på er!

Jösses vilken kväll jag hade igår på jobbet med min hjulbente vän hade riktigt skoj på hans klassträff.Det var god mat och mingel men det var dock väldigt många som var ganska fulla redan vid ankomst kl 19.00 det var kul att komma ut och göra något annat.



Igår vid 15 tiden var jag på väg ut med hunden och ser en förvirrad tjej gå omkring med något i handen och hon hittar inte ingången till vårat trapphus jag frågar vem ska du till för vi känner ju alla  i huset så bra tjejen svarar jag ska till någon som heter Ida ja det var jag de svarar jag och då får jag en jätte fin blommbukett och en hypersöt nalle med choklad  kartong i av min älskade man jag blev riktigt glad och så oväntat. Jag själv hade tänkt samma tanke men tänkte att jag avvaktar tills han kommer hem.





Igår var jag även ute och gick med hunden och fick en fantastisk bild över åsunden


Nu ska jag greja lite med det sista sen blir det sängen.

Hoppas ni har en bra dag.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: