2011-09-27
 23:03:10

Då var man gräsänkling ett tag!

God kväll på er!

Idag har varit en väldigt tråkig och ledsam dag imorse så åkte Johan iväg på sin resa vilket känns helt outhärdligt men jag vet att det är för hans bästa som alla säger och jag unnar honom verkligen det men jag tycker att det är jobbigt.

Jag kanske är löjlig men så är det.Jag tror faktiskt inte att folk riktigt fattar hur det känns om dom inte är i situationen själva. Ni får ursäkta mig men jag tror faktiskt att det är så. Annars idag har jag pulat lite hemma med att vika in tvätt och diska och laga mat sen tog jag och Wissie en promenad i det fina vädret.Ja just ja det har jag ju inte skrivit i bloggen vi har skaffat oss en liten hund en gudomligt söt krabat som har haft en tuff start i livet och blivit vanvårdad som bara den. Men nu har hans liv börjat och han mår bra :D

Nu nej nu ska jag jobba vidare och inte fundera en massa då blir jag bara ledsen vilket ligger gnaska nära till hands när man tänker på allt.


Ha en bra kväll/natt.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: