2011-09-28
 23:38:04

Hallå i natten!

Hej på er!

Jag ligger och kan inte sova fast jag är super trött.Min hjärna går nog på högvarv tror jag det är för mycket helt enkelt.Började redan imorse när jag glömt bort att det var fotografering och lämnat in lapparna till det.Sen hade jag glömt ändra tiden för idag på ena avdelningen.

Idag har jag varit på gymmet och brännt lite fett. Sen har jag varit hos ett par kompisar och hjälpt till att greja lite i deras nya lägenhet hade ju ändå inget annat för mig. Sen blev jag bjuden på mat som tack för hjälpen.När jag väl kom hem så var jag så trött eftersom jag inte hade hunnit sova något efter jobbet imorse så jag somnade på soffan till en film. Sen har dagen bara rullat på känns det som.Mamma kom hit ikväll och ska vara här i två veckor och hjälpa till med barnen osv.

Nej nu måste jag försöka sova men ha det så bra alla ni andra i natten.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: