2011-09-30
 11:19:02

Jösses det blev inte mycket sömn i natt!

God middag!

Ja i natt blev det inte mycket sömn gick och la mig vid 23 efter att jag hade varit ute med hunden låg och grejade med bloggen i sängen en liten stund och sen efter en stund så kom Emilia och då var maratonet igång vid ca 3 så somnade vi båda två. Hon var varm som en hel kamin och hostade och snorade till max. Nu är hon bara extremt sur och väldigt trött.

Idag så står städa på schemat för här ser ut som tusan sen tänkte jag ta en promenad med hunden så han får göra av med mycket energi det ser ut att bli väldigt fint väder ute.Ikväll blir det jobb och sen på lördag efter jobbet blir det träning och sen blir det att lägga sig och sova lite så jag orkar med kvällens festligheter och sen måste jag ju göra mig vacker så man passar in i 80talet :D


ha en bra dag.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: