2011-09-30
 16:51:09

Långpromenad och fint väder!

Hej på er!

Denna dagen har varit strålande sol och jätte fint väder barnen är hyper aktiva just nu. Mycket beror nog på att Emilia är sjuk och att Johan är borta nu är dom i alla fall ute och leker med grann  barnen så man får lite andrum i hjärnan eftersom dom inte har dagis så blir dom extra rastlösa.

Nu ska jag börja göra mig i ordning med att duscha och vart ganska svettig av att vara ute och gå på en långpromenad i solen.Jag gick och Casper cycklade och Emlia fick vara hemma eftersom hon är sjuk men Wissie tyckte det var skönt och få gå en lång strecka det syntes har inte hunnit med några riktiga långpromenader just nu har varit lite mycket sen Johan åkte.

Men jag kanske bloggar ifrån jobbet sedan får se om jag har något att skriva om.

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: