2011-09-25
 23:47:32

Ojdå!

God kväll! Eller mera god natt kanske!

Var ett tag sedan jag bloggade nu har prioriterat annat och har väl inte haft direkt något att skriva om. Men nu händer det gnaska mycket så det är mycket som snurrar i mitt huvud just nu.

Det största är ju att Johan åker på tisdag till Spanien på sin klimatvårds resa för sin psoreasis och är borta i 3 veckor och jag vet inte hur det kommer att gå. Kommer att sakna honom som bara tusan och blir nästan gråtfärdig när jag tänker på att han inte finns i närheten och kan krama om honom eller bara ge honom en puss om så behövs men man får bita ihop och ta vara på den tiden vi får när han kommer hem. Om han nu kommer hem med tanke på alla flygolyckor som händer överallt. Men det är ingen ide att sitta och fundera på det men det är ändå jobbigt att veta att det har hänt en hel del den senaste tiden inom flyg eliten.

Igår så hade jag och johan en ute kväll var kul att komma ut tillsammans är nog faktiskt första gången vi gått ut på krogen(om man nu kan kalla det så här i ulricehamn) men vi hade kul och jag dansade en himla massa och har jätte ont i mitt ben idag men det är smällar man får ta. Det är kul att kolla på alla fulla och odrägliga personer en del blir. fattar verkligen inte varför man ska hälla i sig såna enorma mängder med alkohol man kan faktiskt ha roligt utan alkohol eller om så med bara en cider i kroppen men det kallar jag inte för att överkonsumera alkohol. Men visst jag kan förstå att en del vill släppa loss med alkohol i kroppen men min fråga är varför? Jag drack två cider och en drink på hela kvällen och jag hade jätte kul på hotellet ändå.

Nej nu ska jag packa ihop mitt sista på jobbet så får vi se hur sömnen blir idag men jag är riktigt trött men det är bara att härda ut får ju sova imorgon om det behövs.

Ha det toppen.

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: