2011-09-29
 23:55:32

Seg

Det blev ingen tjej kväll kände mig så omitiverad så jag struntade i det.Fick besök i stället av svärmor och vi kollade på lyxfällan och det ble lite fika till fast jag drack bara vatten och tog en smakbit på socker kakan. har ju inte syndat något annat idag och inte ätit några kolhydrater till något mål mat så tyckte att jag kunde unna mig den biten kaka.

Känner mig för övrigt inte hungrig alls just nu men äta måste man ju göra annars blir det lite fel. Men när jag väl känner mig sugen så försöker jag stoppa i mig rätt sorts mat och inte leta upp en massa sött som jag hade en tendens till att göra. Jag har inte ätit godis på 4 dagar och det är bra för att vara jag så jag ger mig en stjärna i boken för det.

Nej nu blir det sova som gäller behöver ju trots allt lite sömn fast det är svårt att koppla av.

Kram och god natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: