2011-09-29
 17:35:16

Super fint väder!

Hej på er!

Vilket kanon väder det är ute idag har kunnat gå utan tröja hela dagen nästan. Vi tog en promenad ner till stan och köpte lite grönsaker på torget och hämtade ut ett paket på ciggarmagasinet. Sen tog jag en ensam promenad till willys och handlade lite saker till maten jag lagade idag det vart så himla gott att jag blev hur mätt som helst efter jag hade ätit.

det blev Kyckling och brocoligratäng var hur gott som helst :D

Har varit med Casper hos tandläkaren och kollat skadan som blev igår och ska tillbaka igen om två veckor för en återkoll. Nu ska jag ställa mig i en dusch och se om jag orkar gå på tjej kvällen på stan idag. Känner mig lite omotiverad till det men vi får se hur det går.

Ha en bra kväll!

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: