2012-01-03
 00:52:20

Har en underbar känsla i kroppen!

Jag har hittat ett skönt lugn i min kropp och sjä trivs bra med mitt liv just nu så det är lika bra att passa på och njuta av det så länge det varar visst det kommer väl upp o ner gångar men just nu så är det bara upp som gäller.

Jag älskar min familj så otroligt mycket så utan dom skulle det vara jobbigt är glad att jag har alla tre vid min sida visst det var ett jobbigt 2011 men nu är allt på rätt spår igen och vi alla mår bra och rivs med livet. Hoppas jag i alla fall. Jag håller på och försöker få till en romantisk weekend till våran årsdag men det äör inte det lättaste att hitta något som inte är för dyrt. Vet ju visserligen att Johan läser min blogg men det struntar jag i.haha.

Jag undrar dock hur livet kan svänga från att vara kasst till att bli bra och att man trivs med sin tillvaro till max. Jag älskar våran nya lägenhet den är så stor och rymlig och lätt att hålla ordning på saker och ting. Man kan bjuda hem folk utan att man behöver trängas som en galning.Barnen älskar sina nya rum och kan leka var för sig utan att man behöver vara i närheten hela tiden.Hunden mår bra och växer och frodas han är mer trygg i sin tillvaro nu än han var för ett par månader sedan när vi fick honom.

Nej nu ska jag sluta svamla som vanligt.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: