2012-01-03
 22:50:49

Kasst väder och tröttis

Hej på er!

Ja idag har det varit riktigt skit väder blåst och regnat och snöat om vart annat så himla irriterande hade väl varit en sak om snön kunde ligga kvar någon gång. Men det gör den ju aldrig det ska bara slaska och ha sig :( Jag tog med min Linda på en lång promenad med hundarna idag det var uppfriskande och blåsigt kan jag lova men så himla skönt när man har kommit in.

Just nu sitter jag på jobbet och kollar på en märklig film på fyran Juno eller vad den heter den är ju inte klok.

Idag har jag varit ganska seg vet inte vad de är riktigt men tror jag måste bättra mig med sömnen på dagarna när jag kommer hem har slarvat en del nu det senaste med att sova. Men det blir bättre hoppas jag.

Nej nu ska jag inte svamla mera.

Ha de toppen.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: